這版本的Hurt深得我心...

If I could start again
A million miles away.

I would keep myself.

I would find a way.

 

 

 

 

希望可以快些找到出口。

平衡一切未知數,不如人猶如此…留在原地的自己,需要一些勇氣、自信…

這些都是別人不能給的,只能靠自己…

可,該如何?

 

 

 

所属专辑: American IV: The Man Comes Around
演唱者: Johnny Cash
作词: Reznor

 

I hurt myself today
我今天傷了我自己
To see if i still feel
我想看看我是否已經麻木
I focus on the pain
我注意著那些疼痛
The only thing that's real
那唯一真實的事情
The needle tears a hole
針刺穿了一個洞
The old familiar sting
那相同的刺痛感
Try to kill it all away
我想讓他消逝
But I remember everything
但我依然記得一切
What have i become?
我將會成為什麼?
My sweetest friend
為最好的朋友
Everyone I know
我知道每個人
Goes away in the end
到最後通通都不見
You could have it all
你曾經可以擁有一切
My empire of dirt
我那些汙穢的名利
I will let you down
我會讓你倒下
I will make you hurt
我將會傷害你
I wear this crown of thorns
我帶著這個荊棘的王冠
Upon my liar's chair
接近我這個騙子的椅子
Full of broken thoughts
充滿著失落的想法
I cannot repair
我無法恢復
Beneath the stain of time
隨著歲月變的骯髒
The feelings disappear
那些感覺都消失了
You are someone else
你是另一個人
I am still right here
我一直都在
What have I become?
我將會成為什麼?
My sweetest friend
我的摯友
Everyone I know
我知道每個人
Goes away in the end
到最後通通都不見
You could have it all
你曾經可以擁有一切
My empire of dirt
我那些汙穢的名利
I will let you down
我會讓你倒下
I will make you hurt
我將會傷害你
If I could start again
如果一切可以從頭
A million miles away
不管多遙遠的路外
I would keep myself
我將會回歸最原始的自己
I would find a way
我將會找到出口

 

 

 

歌詞出處--->

 

如有不妥請告知在下,在下會速速撤下。

arrow
arrow
    全站熱搜

    阿沐伯 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()